ابزار صنعتی بوستر پمپ، ترانسمیتر فشار و دیزل ژنراتور
نوشته شده توسط : صنعت کده

بوستر پمپ چیست؟

بسیاری از ساختمان ها نمی توانند فشار آب لازم را در خانه تامین کنند، بنابراین در این حالت بهتر است یک بوستر پمپ نصب شود. البته قبل از نصب باید از ظرفیت ساختمان اطلاع داشته باشید. نکته جالب اینکه بوستر پمپ قابلیت افزایش فشار آب و در عین حال تامین فشار آب برای پمپاژ آب از لوله ها و تامین آب شهر را دارد.

کاربرد بوستر پمپ ها

  • باید بدانید که بوستر پمپ از طریق کنترل پنل هوشمند پمپ به افزایش و تقویت فشار آب و افزایش فشار کمک می کند.
  • یکی دیگر از کاربردهای بوستر پمپ افزایش فشار در خطوط آتش نشانی و آب است. بوستر پمپ ها عمدتاً در مراکز بزرگ مانند مراکز خرید، ادارات، ساختمان های بیمارستانی، فرودگاه ها و ... استفاده می شوند.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار نوعی دستگاه اندازه گیری فشار است که پس از اندازه گیری فشار، آن را به سیگنال جریان الکتریکی مانند سیگنال 4 تا 20 میلی آمپر تبدیل کرده و به سیستم های کنترلی مشابه تبدیل می کند.

نوع سنسور اندازه گیری ترانسمیتر فشار ، نوع پروتکل ارتباطی و خروجی، نوع بدنه و .... انواع مختلفی دارد. یک ترانسمیتر فشار برای انتقال فشار اندازه گیری شده به سیستم کنترل استفاده می شود.

ترانسمیتر فشار از دو بخش تشکیل شده است: عنصر اولیه و عنصر کمکی. عنصر اصلی سنسوری است که در تماس مستقیم با فرآیند است و فشار را به مقدار الکتریکی یا مکانیکی تبدیل می کند. عنصر ثانویه مبدل الکترونیکی فرستنده فشار است که خروجی عنصر اولیه را به یک سیگنال قابل خواندن مانند 4-20 میلی آمپر تبدیل می کند.

علاوه کنترل فرآیند، انواع متغیرهای فرآیند دیگر مانند مساحت سطح، حجم، جریان و چگالی را می توان با استفاده از ترانسمیتر فشار اندازه گیری کرد.

دیزل ژنراتور استندبای

دیزل ژنراتورها منبع ارجح انرژی تجدیدپذیر در صنعت هستند. یک دیزل ژنراتور می تواند سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار شما صرف نظر از صنعت باشد. با پشتیبان‌گیری برق، لازم نیست منتظر بمانید تا پس از قطع شدن برق، برق بازگردد.

شما می توانید با یک دیزل ژنراتور آماده به کار که ابزار، تجهیزات و ابزارهای ضروری را برای کسب و کار شما فراهم می کند، محصولات و خدمات خود را با کمترین تاخیر ارائه دهید و به کار خود ادامه دهید. بسیاری از صنایع دیزل ژنراتور آماده به کار را به انواع ژنراتور دیگر ترجیح می دهند زیرا در دراز مدت مقرون به صرفه هستند.

دیزل ژنراتور در مصرف سوخت کارآمد و طولانی مدت هستند و برای قدرت بیشتر قابل اعتماد هستند. بنابراین، بدون نگرانی از تمام شدن سوخت با دیزل ژنراتور، یک منبع ثابت برق دریافت می کنید.

دلایل استفاده از دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورهای آماده به کار باکیفیت بادوام هستند و هزینه نگهداری و سرویس آنها کمتر است زیرا نیازی به شمع و سیم ندارند. یک موتور دیزلی سه برابر بیشتر از یک موتور بنزینی دوام می آورد و سوختی که استفاده می کند کمتر قابل اشتعال است و استفاده از دیزل ژنراتور آماده به کار را ایمن تر می کند.

طراحی دیزل ژنراتور آماده به کار به گونه ای است که در صورت قطع برق به صورت خودکار روشن می شود. به این ترتیب کمترین وقفه در کار شما ایجاد می شود. هنگامی که شبکه برق از سر گرفته می شود، دیزل ژنراتور آماده به کار به طور خودکار خاموش می شود





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: